Vijenac 282

Ples

MALI RAZGOVOR: VLADIMIRA VRHOVŠEK, KOREOGRAFKINJA I VODITELJICA TREŠNJEVAČKE PLESNE SCENE

Scena otvorena i plesačima

PREMIJERA: BAD CO., FLESHDANCE U KOREOGRAFIJI NIKOLINE PRISTAŠ

Muka po Tijelu

Očita je osobnost i visoki artizam izvedbe, ali i nemilosrdnost profesije. Vide se rane, otekline, ogrebotine. Krv nije sakrivena u svilenoj papučici (uz klasični osmijeh na licu), nego ostaje kao slučajan trag tijela na zidu

PREMIJERA: ORAŠAR P. I. ČAJKOVSKOG, HNK ZAGREB, 11. prosinca 2004.

Pažljivo pripremljena obnova

Očito je da trenutno nemamo plesačke zvijezde, osobe koja bi na sceni objedinila tehniku, estetiku i osobnu karizmu, a čini se da na gostima moramo štedjeti

RAZGOVOR S EDVINOM LIVERIĆEM, NOVIM HRVATSKIM PREDSTAVNIKOM U PLESNOJ MREŽI AEROWAVES I KOSELEKTOROM TJEDNA SUVREMENOG PLESA

Tržište plesa - a tko je pojeo kolače?

Plesno tržište funkcionira kao i svako drugo i vrlo se dobro zna što je klasa A, što B, a što C. Osim takve klasifikacije, ima mnogo faktora koji utječu na tržište plesa. Recimo postoje trenutačni trendovi, kao što je slučaj s modom ...

RAZGOVOR: EDINA PLIČANIĆ, BALERINA

Labudičin let

Nakon višemjesečnoga rada na ulozi, uložena rada, vremena i emocija teško mi je čitati kritike jer su tek rijetke pisane stručno. S druge strane, uvijek ću poslušati mišljenje svoga predagoga i ljudi u čiji sud vjerujem. Premijere su uvijek stresne za izvođače ...

Vijenac 282

282 - 23. prosinca 2004. | Arhiva

Klikni za povratak