Vijenac 255

Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Griškovec kao anestetik

Kazalište Virovitica: Nikolaj Vasiljevič Gogolj, Ženidba, red. Dražen Ferenčina

Bijeli bombon

U Gogolja je jasno da je Agafija zapravo stara cura, ali Ferenčina izborom lijepe mlade glumice, darovite i privlačne Jelene Perčin potpuno mijenja rakurs cijele priče

NK Pula: Damir Zlatar Frey, Krv i košute, red. Damir Zlatar Frey

Frey, sam svoj majstor

Različite scenske energije glumica, njihovi naizgled nespojivi umjetnički habitusi, dosadašnji opusi i statusi koje imaju u hrvatskome glumištu — sve je to Frey, programiran da šokira, veoma precizno procijenio

Kazalište Komedija: Dora Delbianco, Motel Mrak, red. Marica Grgurinović

Komedijica iz mračnog motela

Između realistične komedije i groteske predugo plutaju likovi, njihovi iskazi i postupci, pa je predstava loš spoj dobrih komedijskih zapleta i na trenutke duhovitih dijaloga

HNK Split: Sergi Belbel, Poslije kiše, red. Ivan Leo Lemo

Redateljska nedosljednost

»Pravila glumačkog iskaza« u ovoj predstavi bila su velika i sterilna boljka nastupajućih glumaca

ZKM: Thornton Wilder, Naš grad, red. Rene Medvešek

Iscjeliteljski teatar

Rijetko je koja drama u američkoj književnosti požnjela toliki recepcijski sraz između (oduševljene) publike i (iritirane) kritike koliko je to uspjelo djelu Naš grad Thorntona Wildera, što je svoju hrvatsku profesionalnu praizvedbu dobilo tek šezdeset i pet godina nakon nastanka.

Šibensko kazalište: Sergej Mioč, Miss univerzal, red. Pero Mioč

Smijeh kao naknada

Kad je davne 1964. raspušten profesionalni ansambl Narodnog kazališta u Šibeniku, kazališni život Krešimirova grada nije posve zamro zahvaljujući skupini mjesnih kazališnih entuzijasta koji su ga, vazda obnavljajući energiju mlađim snagama, održali do današnjeg dana.

Sjećanje

Zdravka Krstulović

Split, 30. svibnja 1940–Varaždin, 5. prosinca 2003.

Gradsko kazalište mladih Split: Georges Feydeau, Biž’ ća, ne motaj se gola, red. Vanča Kljaković

Korleone batler

Vanča Kljaković je i ove sezone nastavio prerađivati i smještati u splitsku sredinu, s njezinim aktualnim kolokvijalnim govorom, ona djela koja su joj po mentalitetu likova i ritmičkim osobinama vrlo bliska.

Vijenac 255

255 - 11. prosinca 2003. | Arhiva

Klikni za povratak