Vijenac 255

Naslovnica

ZKM: Thornton Wilder, Naš grad, red. Rene Medvešek

Iscjeliteljski teatar

Rijetko je koja drama u američkoj književnosti požnjela toliki recepcijski sraz između (oduševljene) publike i (iritirane) kritike koliko je to uspjelo djelu Naš grad Thorntona Wildera, što je svoju hrvatsku profesionalnu praizvedbu dobilo tek šezdeset i pet godina nakon nastanka.

Izazovi prostora

Arhitektura u digitalno doba

Datascape nije ni analogan (poput klasične knjižnice) ni analogno-digitalan (poput suvremene medijateke), nego digitalan, visoko personaliziran taktilno-korporalni simulakrum — elektronički okoliš konstruiran od informacija u kojem bitovi zamjenjuju cigle, informacije zamjenjuju mort, a sučelja zamjenjuju zidove

Vjekoslav Šutej, dirigent

Filharmonija mora dobiti dvoranu

Kako se može dogoditi da orkestar koji postoji skoro sto trideset godina nema svoju dvoranu? Mi smo podstanari u dvorani Lisinski u kojoj nemamo niti jednu sobu za vježbanje. Kako može čovjek nositi kontrabas iz Lisinskog kući i vježbati?

Joško Marušić: ALKEMIJA ANIMACIJE

Svjetiljka na kojoj bi pozavidio i Aladin

Dubravka Šeparović-Mušović, operna pjevačica

Operna tigrica

Nakon prve režijske probe, kada sam od redatelja čula da oni doživljavaju Elektru kao divlju ženu koja je naprosto poludjela od ljubomore, pravu tigricu koja na scenu izlazi na koljenima, baca stolac i cipele, bila sam oduševljena. Takav redateljski pristup u potpunosti ...

Vijenac 255

255 - 11. prosinca 2003. | Arhiva

Klikni za povratak