Vijenac 247

Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Novi edinburški rekordi

Razgovor: Dejan Dukovski

Ne bježim od onoga što poznajem

Možemo reći da je najjači biljeg posljednjih godina nasilje, no nisam siguran koliko je ono kao prevladavajući motiv nešto svjesno a koliko nešto što se jednostavno ne može izbjeći

Kazališni Mittelfest 2003.

Šarolika nepretencioznost

Mittelfest u svojem repertoaru ne slijedi ekskluzivne festivale poput kazališnoga bijenala u Veneciji, nego traži ravnotežu između istraživalačkih pothvata, visokih dometa i najšire recepcije

Sjećanje: Alaksandra (Saša) Dabetić (1936–2003)

Dijete najljepše kuće

Teatar Ulysses, Peter Weiss, Marat/Sade, red. Lenka Udovički

Glumačko nadigravanje

Ako postoji dramaturgija politike, ili politička dramaturgija, brijunska je predstava vrhunac tog, nazovimo ga tako, podžanra. Zato je i podjela s Vitezom kao de Sadeom i Šerbedžijom kao Maratom uspjelo rješenje

8. međunarodni kazališni festival mladih

Usvajanje vještina

Iznimna atmosfera na svim programima ovoljetnoga festivalskoga izdanja vjerojatno ima veze i s tim da to nije festival natjecateljskoga karaktera: upravo suprotno. Koncept MKFM-a zasnovan je na učenju novih kazališnih vještina

Vijenac 247

247 - 4. rujna 2003. | Arhiva

Klikni za povratak