Vijenac 321

Film

17. svjetski festival animiranog filma, Zagreb, 12 – 17. lipnja 2006.

Uranjanje u paralelni svijet

Sedamnaesti je Animafest ponudio mogućnost da na šest dana uronimo u paralelni svijet animacije i uistinu je bio, kako je to šaljivo, no istinito, rekao Joško Marušić, jedina ozbiljna alternativa Svjetskom nogometnom prvenstvu, što je potvrdila i pristojna popunjenost velike dvorane Lisinski ...

Zvonimir Berković, filmski redatelj

Redatelj ubojita pera

Preispitujući sama sebe u tekstovima sam dolazio znatno dalje nego što su ljudi oko mene bili spremni prihvatiti. Inače nisam konfliktna osoba. Uvijek popustim u razgovoru, ali kada pišem, sve vanjsko oko mene nestane. Počnem slijediti neku misao i slijedim je do ...

Kino Tuškanac

Izdržana kušnja vremena

Predočavajući Antoineovo sumorno svakodnevlje slijedom iskidanih epizoda, na način ogoljele dokumentaristike, Truffaut, na sebi i takvoj vrsti filma svojstven način, komentira kroničnu dokinutost Antoineove životne priče

U SJENI PROŠLOSTI (An Unfinished Life), red. Lasse Hallstrom

U metežu emocija

Zasigurno vrijedan, iako ne i potpuno cjelovit, film U sjeni prošlosti ipak je ugodan odmak od same matice srednje struje američke kinematografije

Melissa P., red. Luca Guadagnino

NESABLAŽNJIVE SABLAZNI

Melissinu hirovitu dvojnost ne doživljavamo kao odraz nezrelosti, nego kao posljedicu klimava scenarija ili nerazrađene režije

Dva filma Paola Sorrentina, ciklus talijanskog filma, kinoTuškanac

S osmijehom na licu

Smisao za redateljski dinamičan rukopis, uz suptilno propitivanje psihološke strukture protagonistâ, kao i tematiziranje nekih konačnih moralnih dilema, postavljaju Sorrentina kao navlastitu autorsku osobnost, i Suvišan čovjek i Posljedice ljubavi prvorazredan su kinodoživljaj. Istovremeno fabulistički zanimljivo trivijalni, no psihološki i moralno duboki!

Vijenac 321

321 - 22. lipnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak