Vijenac 320

Naslovnica

Igor Zidić, predsjednik Matice hrvatske

Mladi su budućnost Matice hrvatske

Treba intenzivirati rad na prikupljanju i publiciranju baštinjenih dobara – drugim riječima: na prikupljanju entitetskih i identitetskih argumenata uz program – egzaktniji, smišljeniji i organiziraniji nego je dosad bio – pomlađivanja Matice. Educirana mladost, opremljena za nadmetanja uz prave mentore – vrsne ...

Alida Valli (1921–2006)

LICE ŽENE

Definitivno postavši zvijezdom, Alida Valli taj je status zadržala do početka šezdesetih, iako nikada nije dosegnula popularnost pučkih zvijezda poput Gine Lollobrigida i Sophije Loren. Upravo joj je taj svojevrsni aristokratizam nastupa (sastavni dio njezinih uloga i u Slučaju Paradine i Trećem ...

Opera HNK u Zagrebu: Gioachino Rossini, Seviljski brijač, red. Krešimir Dolenčić, dir. Daniel Pacitti

Redateljska vedrina

Seviljski brijač pripada skupini glazbeno–scenskih djela čija se popularnost nerijetko zlorabila na štetu kakvoće izvedbe. Dodavane su novokomponirane duhovitosti, a izvorna komika teksta i glazbe često nije dolazila do izražaja. Jasno da udarac nogom u stražnjicu ili baritonovo imitiranje soprana u falsetu ...

59. filmski festival u Cannesu

Od Versaillesa do marokanske pustinje

Ovogodišnji festival u Cannesu obilježio je umjetnički uspjeh već afirmiranih autora (Loach, Almodóvar, Inarritu), posvećenost temama rata (The Wind that Shakes the Barley, Flandres, Days of Glory) i posvemašnje razočarenje najrazvikanijim američkim filmovima (Da Vincijev kod i Marija Antoaneta)

RAZGOVOR: MATE MARAS, PREVODITELJ I PRIREĐIVAČ SABRANIH DJELA WILLIAMA SKAKESPEAREA

Mjera za Shakespeareovu mjeru

Unatoč raširenu mišljenju da je hrvatski jezik siromašan, ja odgovorno izjavljujem da mi u prevođenju Shakespearea gotovo nikada nije uzmanjkalo riječi. Treba samo listati starije rječnike i čitati stariju našu književnost, pa će se naći sve što nam treba. Ako se kadšto ...

X–MEN: POSLJEDNJA FRONTA (X-Men: The Last Stand), red. Brett Ratner

IKAROVSKI LET U MAŠTU

Ovo nije samo film osmišljen kao uniformirana eksplozija specijalnih efekata, nego i film čija tekstura počiva na tijelima, pogledima i gestama

Vijenac 320

320 - 8. lipnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak