Vijenac 318

Naslovnica

George Stanciu, solist Baleta HNK u Zagrebu

Volim uloge negativaca

Na natjecanjima je konkurencija jako velika i najmanja greška može biti presudna. Tehnika je najvažnija, no velika se pozornost posvećuje plesnosti, odnosno povezanosti tehničkih elemenata. Mora se paziti na svaku pojedinost, čak i na hod po pozornici ili, primjerice, naklon

Ana Opalić, Portreti, Galerija Josip Račić, Zagreb, 25. travnja — 15. svibnja 2006.

Mogućnost pogleda

Statičnost fotografija i prisnost umjetnice i modela impliciraju opuštenost i mir, no napet odnos može se pratiti i u sukobljavanju prisutnosti i odsutnosti modela. Njihovi izrazi nisu samo portretno rječiti, nego govore i jezikom zadržavanja, uskraćivanja, nemogućnosti da izrazimo osobno

4. BERLINSKI BIJENALE SUVREMENE UMJETNOSTI: O miševima i ljudima, Berlin, Auguststrasse – Mitte (više lokacija), 25. ožujka – 28. svibnja 2006.

IZMEĐU AUTIZMA I KOMUNIKACIJE

Uvjerena sam da će ovogodišnji Berlinski bijenale trajati dulje no što u našim sjećanjima zadržavamo dojmove daleko poznatijih i starijih izložbi ovoga tipa. Odabrati osobne traume i enigmatične radove kojima je potrebno posvetiti dosta vremena odgovorna je i riskantna odluka

16. Marulićevi dani – festival hrvatske drame i autorskog kazališta, Split, 21–28. travnja 2006.

Priča koja nas se tiče

Mihanovićeva Žaba, dobitnica Marina Držića 2004, nedvojbeno se potvrdila na sceni. Predstava je to koju su odvažno i raspoloženo iznijela četvorica glumaca (Sreten Mokrović, Franjo Dijak, Sven Medvešek, Filip Juričić), i koja je s pravom osvojila nepodijeljena priznanja stručnoga žirija, ali i ...

Za dvije marke kila - Željka Čorak

OSTAVKA NA STVARNOST

Polemika Jergović–Katunarić

Vijenac 318

318 - 11. svibnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak