Vijenac 311

Naslovnica

Petar Krelja, filmski kritičar i redatelj

Mojih pola stoljeća filmske kritike

Neizmjerno me raduje činjenica da je hrvatski film zavladao u regiji i da ga se prepoznaje i cijeni u svijetu, a nagrađuje na festivalima. Nakon svojedobne dominacije zagrebačkoga crtanog filma, kada smo bili osvojili na stotine nagrada, evo još jednom da naš ...

Premijera: Sjeme Tamare Curić i Lift Larise Lipovac

Dopadljivi asketizam

Larisa Lipovac i ovaj put stvara začudno, zaigrano djelo, jer na scenu i suigru poziva i suradnike za glazbu, kostim i video, puštajući da konkretna, početno zadana situacija vožnje dizalom, od mašte, želje i asocijacije preraste u totalni tulum

ETIKETIRANJEM DO ZABLUDA ILI SLUČAJ JOSIPA JURJA STROSSMAYERA

NALJEPNICE ZA BISKUPA

Svima su zasigurno poznati brojni primjeri etiketiranja koji se dekodiraju na dva potpuno suprotna načina — ili pozitivno ili negativno. Ono što jedni drže istinitim, ispravnim i pozitivnim, drugi s pravom interpretativno odbacuju kao negativno i zabludno. Nema boljeg primjera za takav, ...

Premijera u HNK u Varaždinu: Miroslav Krleža, U Agoniji, red. Petar Veček

RIZIČNA GEOMETRIJA AGONIJE

Fotomorgana, Jasenko Rasol, Ana Opalić, Igor Kuduz, Galerija Studentskog centra, Zagreb, 15 — 16. prosinca 2005; 21 — 28. veljače 2006.

Plesati negdje drugdje

O upitnim granicama plesnog i stvarnog pokreta jasno govore radovi Kuduza i Rasola koji su, zajedno s Barbarom Matijević, plesu pristupili kao otvorenom području izražavanja pokretom u bilo kojoj zadanoj ili nezadanoj situaciji. Ana Opalić zadaći je pristupila igrom druge vrste, igrom ...

Vijenac 311

311 - 2. veljače 2006. | Arhiva

Klikni za povratak