Vijenac 265

Likovnost

Izložba Alana Alebića, Studio Artlan, Volosko, travanj, 2004.

Prošireni horizont očekivanog

Poigravanje s promatračevim perceptivnim mogućnostima i iskustvima, proigravanje horizonta očekivanog, u likovnom je smislu dobro potkrijepljeno promišljenim konceptom, dorađenom, tehnički kvalitetnom slikarskom izvedbom te uvjerljivim dojmom performativnih međuodnosa slikarskog polja

Matko Trebotić, Mittelmeerspuren Erzbischöflisches Dom- und Diözesanmuseum i Kunstraum Palais Porcio, Beč, 31. ožujka — 23. travnja 2004.

Jadran u Ringu

Trebotić se u Beču predstavio sa više od osamdeset radova i svaki od njih, ciklus Tragovi Mediterana, Mediteranski otisci, Iskopine i drugi, imaju gotovo identičnu nit, a to je fascinacija motivom

LIKOVNI GLOBUS

Božanstveni slikar

Izložba Alberta Giacomettija, Muzej lijepih umjetnosti, Budimpešta, 22. ožujka — 15. lipnja 2004.

Potraga za ravnotežom

Dobar izbor i dobar postav nadopunjeni su fotografijama autora i upravo ona, znana vjerujem mnogima, na kojoj Giacometti stoji na poluodškrinutim vratima, odlično ilustrira njegovu poziciju kao umjetnika i čovjeka — napola unutra i vani, jednom nogom ovdje, drugom već u kretanju ...

Izložba Miroslava Šuteja, Galerija gradskog kulturnog središta Metković, Metković, 23. ožujka–15. travnja 2004.

Rane šifre Šutejeva svijeta

Istovremeno kod Šuteja osjećamo crtu kontemplativnosti, snažna koncentriranja na odabrani motiv i želje da se i nekom možda banalnom motivu pridoda život, no bez lažna uljepšavanja. To je život koji se odvija na razini atomskih čestica, duboko iznutra, i čije ključanje intuitivno ...

Izložba Moje drage životinje Zvonimira Baloga, Galerija Ulrich, Zagreb, 18. ožujka – 4. travnja 2004.

Luckasta menažerija

Balog na ready-made platna smješta svoju menažeriju — mačke, ovčice, goveda, magarce, muhe... Poneke životinje kao da su poispadale iz slikovnice — smiješne njuške gledaju nas katkad tupo, katkad začuđeno ili se pak kese. Slikar se služi jednostavnim formama jako naglašenih kontura ...

Izložba Vedrana Perkova, Start solo #008, Galerija Nova, WHW, Zagreb, ožujak–travanj 2004.

Priča o znakovima i značenju

Tvrdim da je vidljivi trag lokalne priče ključni ideološki izbor i kreativni princip Vedrana Perkova. Nije se taj okus-miris-slutnja o još nečem prigušeno intimnom zatekao tu slučajno, nije on slučajno ostao viriti ispod jastuka »ikona masovne industrije zabave i konzumentskoga društva uopće«

Izložba Moma u Berlinu, Neue Nationalgalerie, Berlin, travanj–rujan 2004.

Sati za ulaznicu

Dok se u New Yorku užurbano gradi i preuređuje, dvije stotine najvažniji djela Mome, među kojima su mnoga iznimno odlučna za povijest umjetnosti dvadesetoga stoljeća, doputovalo je pod posebnim muzeološkim i sigurnosnim mjerama, gotovo kao u špijunskim filmovima. Broj aviona koji je ...

Vijenac 265

265 - 29. travnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak