Vijenac 241

Kolumne

Nikica Petrak: ISPOD GLASA

Maska Miroslava Krleže

Čisto likovno, Ivan Lesjak se na Krležinu licu poigrao slojevima povijesti i vremena: nagonski, likovno bezgrešno, i upravo o tome treba govoriti jer Lesjak nam se nikada ne obraća samo onom svojom nezgrapnošću što je na prvi pogled vidimo

Ive Šimat Banov: DNEVNIK PROLAZNIKA

Neiskorištena prilika

Premda sam uz poneku pohvalu pun primjedbi na ovaj plod Akademije likovnih umjetnosti, čitajući izjave onih koji u njoj rade divim se njihovoj neutralnosti i njihovu mudrom odmaku. Oni o zajedničkoj ustanovi s dvije-tri rečenice u trku govore kao da nikakve veze ...

Ante Peterlić: DEJA-VU

Postmodernističko putovanje

Ako Kaurismäkija tretiramo kao postmodernista, lako je uvidjeti da se prihvatio nečega što je u filmu u davnijim vremenima trivijalizirano (tegobe amnezije), da je štošta citirao, da je izgradio začudni svijet nezačudnosti, svijet koji se djelomično ravna i prema zakonima bajke

Sibila Petlevski: ČITAĆA PROBA

Znanstveni performans

Valja znati da su dr. Richard Wiseman i dr. Caroline Watt, unatoč prezimenima koja bi mogla biti i lažna, pravi pravcati znanstvenici. Zagrebačkoj su se publici tako i predstavili, pri čemu je dio auditorija mogao povjerovati, a drugi dio mogao je ostati ...

Dražen Katunarić: PUTOVANJE U MJESTU

Pjesnička sloboda

Etnologija/sociologija

Izbjegnuta pomodnost

Sanja Kalapoš, Rock po istrijanski, Jesenski i Turk, Zagreb, 2002.

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM

Najbolji do sada

Programom 9. međunarodnog festivala tradicionalnog jazza otvorio se domaći Sick Swing Orchestra i oduševio punu koncertnu dvoranu varaždinskoga HNK, a to je bio samo početak

Nives Opačić: ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI

Zoolingvistika II

S kamelharom ili devinjakom krojači se dobro snalaze i znaju što im je činiti. Od finije tkanine skrojit će elegantne ogrtače, a od grublje tople podstave za kišne kabanice

Bosiljka Perić-Kempf: KONCERTNA KRONIKA

Kvaliteta u finišu

Francuski nacionalni orkestar pod Masurovim vodstvom demonstrirao je vrhunsku kakvoću muziciranja, mjerljivu nepogrešivim pokazateljima kao što su apsolutno savršenstvo izvođenja i transparentnost cjelovite zvučne slike

Vijenac 241

241 - 29. svibnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak