Vijenac 236

Naslovnica

Balet HNK u Zagrebu: Bruno Bjelinski, Mačak u čizmama, kor. Ljiljana Gvozdenović

Vještice zavodnice

Možda ta suvremena Barbi-estetika i ne mora iz animiranih, istina popularnih serija, ravno na nacionalnu scenu? Pogotovo što je redateljica očito imala vrlo tradicionalnu, klasičnu koncepciju, bez želje za inovacijama, modernizacijom i novom interpretacijom

Mio Vesović, izložba Fotografije 1976–2003

Dobre vibracije i prirodnost subjekta

Vesović na svakoj od svojih fotografija uspostavlja poseban odnos s portretiranom ličnošću te iz njih izvlači ono najbolje i bitno, što se čita u prvih nekoliko sekundi

Kako je izgledao Janko Polić Kamov

Budimpešta, 1909.

Fotografija Janka Polića (s Josipom Baričevićem) iz ostavštine Vladimira Bornemisse najviše se može usporediti s portretima dvojice slikara: Uzorinac (identičan šešir, naočale, odijelo, obrve, kosa, nos, oblik usta i brada, uši, stil), Moretti (stil odijevanja; naočale, frizura, šešir, itd.).

Nakon dugogodišnje obnove otvorena bečka Albertina

Skepsa u carskoj metropoli

Klausu Albrechtu Schröderu nije bilo dovoljno otvoriti muzej svjetskoga glasa, utemeljen na zbirci koja obuhvaća preko milijun grafičkih listova i desetke tisuća crteža (osim Dürerovih, Leonardovih, Michelangelovih, Rafaelovih, Rubensovih i Rembrandtovih, još i stotine Kokoschkinih, Klimtovih, Schieleovih i Picassovih) — on je ...

Kinorevija

Važno je zvati se Oscar

Pretpremijerna kinorevija devet filmskih naslova Ususret Oscarima, održana od 27. veljače do 12. ožujka u Zagrebu, Splitu i Rijeci, nisu obilježili samo ozbiljni pretendenti na najpopularniju filmsku nagradu na svijetu, nego i presjek ponajboljih aspekata suvremene američke kinematografije.

Opera HNK Split: Jules Massenet, Werther, dir. Lorenzo Castriota Skanderbeg, red. Petar Selem

Uspjeli minimalizam

Petar Selem ostvario je jednu od svojih najboljih opernih režija. Vođen jasnom idejom, jasno ju je i dosljedno proveo

Vijenac 236

236 - 20. ožujka 2003. | Arhiva

Klikni za povratak