Vijenac 211

Kolumne

Ive Šimat Banov: ŠETAJUĆI GRADOM

Uspjesi hrvatske umjetnosti ili priroda stvari

O bijenalu u Săo Paulu, novim monografijama, Kožariću...

Ante Peterlić: DÉJÁ - VU

Majstor francuskoga kriminalističkog žanra

Neki redatelji stvaraju na marginama mode, rekao je François Truffaut govoreći o Jacquesu Beckeru, francuskom redatelju čiji filmovi upravo kreću na HTV-u

Dalibor Brozović: PRVO LICEJEDNINE

Problemi s izborom stranoga jezika

Mislim da bi trebalo u većini škola učiti engleski sve godine u kojima se predaje strani jezik u osnovnoj i srednjoj školi.

Pavao Pavličić: ULICAMA KRUŽIM

Pročelja

Naše su ulice postale opasne. Nije se to dogodilo ni zato što na kolniku vozači divljaju u svojim automobilima, a ni zato što na pločniku džentlmeni iz podzemlja naplaćuju jedni od drugih svoja potraživanja. Razlog je drugi: po našim ulicama sve češće ...

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM

Europski eter

Međunarodna radijska promocija Big banda Hrvatske Radiotelevizije

Nives Opačić: ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI

Od špajze do rendesa

Ugodno sam se iznenadila kad sam u Budimu, u glasovitoj slastičarnici Ruszwurm, kao riječ prepoznala (i kušala) gramle (naše kramle), to vezivno jezično-kulinarsko tkivo bivše Austro-Ugarske

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE

Led je krenuo...

...ne samo našim suvremenim Ostapima Benderima pred oslijepljelom gospodom porotnicima nego, čini se, i kazališnim gostovanjima u inozemstvo

Velimir Visković: POZICIJA KRITIČARA

Uvjerljivi skokovi

Čedo Prica, Bilježnice namjernog sjećanja, Konzor — Prometej, Zagreb, 2001.

Hrvoje Turković: FILMOLOŠKE MARGINALIJE

Kombinatorni filmovi

U povodu Lynchova Mulholland Drivea i Nolanova Mementa

Vijenac 211

211 - 4. travnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak