Vijenac 211

Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Uspješna Mrtva priroda

Najmanja, ali najsnažnija predstava sezone, kako ju je nazvala talijanska kritika, Natura morta in un fosso (Mrtva priroda u kanalu), Fausta Paravidina igrana u udinskom kazalištu Contatto, duboko se dojmila publike.

HNK Rijeka: Šteta što je kurva, John Ford

Školski odrađen posao

Ono što najviše bode oči potpuna je nemuštost u kretnjama glumaca (koje im je vrlo očito sugerirala redateljica), što pojedine tragične prizore čini upravo smiješnima

Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Šta je smiješno, bando lopovska?, Miljenko Jergović

Smiješno? Ništa

Kovačević je barem likovima uspio izreći nekoliko ključnih dijagnoza o ljudima koji u televizijskoj sapuničastoj fikciji traže spas ili barem zaborav, dok u Jergovića sapunica ostaje samo mjehur napuhan lošim i neaktualnim političkim vicevima

HNK Osijek: Kažiprst, Borislav Vujčić

Mačistički o seksualnosti

U svim sustavima prisutna povezanost seksa i politike, ovdje je dobila nepotrebno naglašenu, bizarnu, a u odnosu prema seksualnosti pomalo kolebljivu dimenziju iza koje se krije muški šovinizam

HK Pečuh: Zašto sam vam lagala, Julijana Matanović

Korak do histerije

Nostalgična su sjećanja, tople intimne pričice neizbježno protkane potragom za ljubavlju, kojima je prožet cijeli roman, ustupile mjesto žučnu obračunu s Lidijom, egzistencijalnom kriku frustrirane žene

Dani slovenske kulture u Puli

Slovenci bez publike

Svladati gotovo prazno gledalište, valjda je jedna od emocionalno najtežih zadaća umjetnika

Igor Ružić

Upeglani prosjek

»Kazalište« 7-8/2001, AGM, ur. Sanja nikčević

Igor Ružić

Kako prerasti sindikat

»Hrvatsko glumište« 15-16/2001, HDDU

Povijest hrvatskoga glumišta

Nostalgija i dokument

Eliza Gerner, Kazalište kao sudbina: hrvatske dramske dive, Hena com, Zagreb, 2001.

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE

Led je krenuo...

...ne samo našim suvremenim Ostapima Benderima pred oslijepljelom gospodom porotnicima nego, čini se, i kazališnim gostovanjima u inozemstvo

Vijenac 211

211 - 4. travnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak