Vijenac 211

Film

Ante Peterlić: DÉJÁ - VU

Majstor francuskoga kriminalističkog žanra

Neki redatelji stvaraju na marginama mode, rekao je François Truffaut govoreći o Jacquesu Beckeru, francuskom redatelju čiji filmovi upravo kreću na HTV-u

Diana Nenadić

Neuhvatljivi psihološki portret

Memento, red. Christopher Nolan

Hrvoje Turković: FILMOLOŠKE MARGINALIJE

Kombinatorni filmovi

U povodu Lynchova Mulholland Drivea i Nolanova Mementa

Dokumentarac

Proročanska Postsezona

O filmovima Miroslava Mikuljana

Damir Radić

Od autentičnosti do diletantizma

Chico, red. Ibolya Fekete

Vladimir C. Sever

Umorstvo u sjeni staleške analize

Gosford Park, 2001, red. Robert Altman

Televizija: Novo doba, red. Hrvoje Hribar

Podnošljivo djelce

Agresivna vizualna stilizacija ne samo da je neprimjerena zadanoj građi nego je i načelno poprilično neadekvatna televizijskoj recepciji

U povodu tjedna iranskog filma

Napadna simbolika

Kandahar, red. Mohsen Makhmalbaf

74. dodjela američke filmske nagrade Oscar

Iskreno ili proračunato?

Ron Howard, tipični američki odlikaš iz susjedstva, je u odnosu na svoje konkurente, ponajprije Petera Jacksona i Roberta Altmana, za Akademijino biračko tijelo jednostavno bio najbliži i najrazumljiviji, što dakako ne znači i najinovativniji

Portreti redatelja

Krešo Golik

U povodu videoizdanja osam autorovih filmova

Glumci iz sjene

Owen Wilson

Prirodna lakoća kojom Wilson oživljava svoje likove dopušta mu da s ekrana zrači zaraznim letargičnim šarmom punim energije

FILMSKA ČETVRT

E. T. se vraća u kino

Četverostruki dobitnik Oscara 1982. i sa više od sedamsto milijuna dolara zarade u svijetu jedan od najkomercijalnijih filmova svih vremena, znanstveno-fantastični spektakl E. T. ponovno stiže pred kinopubliku.

Vijenac 211

211 - 4. travnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak