Vijenac 196

Kazalište

Dalibor Foretić: UVIDI - SADAŠNJOST

Čarobnjakova sobica

Ovih dana umro je u 91. godini doajen hrvatskog lutkarstva Željan Markovina, kreator, tehnolog i graditelj lutaka.

Splitsko ljeto: Festivali Filipa Šovagovića

Bez pravog razloga

Festivali iznenađuju pokušajem razvoja Šovagovićeva dramskog pisma

47. Splitsko ljeto

Od nedovršenosti do hermetičnosti

Kazalište svoje razloge mora pokazati na sceni, a ne objašnjavati na press-konferenciji, što je ovdje bio slučaj

Dubrovačke ljetne igre: Četvrta sestra

Autentična drama

Drama Janusza Glowackog, poljskoga pisca sa stanom u New Yorku, crnohumorni je prikaz tranzicijskoga društva što je komunizam zamijenilo tajkunskim kapitalizmom i gdje na ruševinama emocija i izopačenih moralnih i etičkih vrijednosti ljudi očajnički traže izlaz.

Dubrovačke ljetne igre: Kristofor Kolumbo

Kolumbo drugi put u Dubrovniku

Iako je ova Parova režija možda čak i efektnija, a zasigurno i izražajno i misaono složenija od Kolumba iz 1973, ona ipak nije ni izdaleka ponovila njegov uspjeh

KAZALIŠNI GLOBUS

Problematična punoljetnost

Na upravo završenu edinburškom Fringe Festivalu ni ovaj put nije moglo bez polemika i rasprava koje nadilaze puku estetiku i zadiru u ozbiljna moralna pitanja.

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE

Devet pitanja i odgovora o glumi

Međunarodni simpozij na Sterijinu pozorju, Novi Sad, 1979.

Festival komornog teatra Zlatni lav

Neprepoznata kvaliteta

Međunarodni festival komornoga teatra u umaškom Pučkom otvorenom učilištu manifestacija je s rastućim ugledom, jasne forme i zanimljive koncepcije, koju treba prepoznati

TEATROSKOP

Mediterranean Shakespeare Festival

...ime je manifestacije koja nastoji u Hvaru pustiti korijene već četvrtu godinu.

Premijera: Kralj Lear

Ambijentalni one-man show

Jedina prava opreka nesputanom Šerbedžijinu Learu bila je Luda Radka Poliča, glumca zaista posebne i već toliko puta pokazane snage

Deseti, jubilarni Mittelfest

Otići i vratiti se

Središnja i istočna Europa objedinjena umjetnošću

Ljetni kazališni putopis

Povratak na tron

Nije Šerbedžija kriv zbog estradnoga mentaliteta naše medijske scene. Praćenje kulture iz estradne ili političke perspektive, ako se još tome pribroji neki skandalčić, omiljeni su postupak brojnih hrvatskih listova. Tako često u sjeni ostane sam kazališni događaj i u silnoj količini izvješća ...

Vijenac 196

196 - 6. rujna 2001. | Arhiva

Klikni za povratak