Vijenac 162

Razgovori

Razgovor: Arsen Dedić

Pjesnik nostalgije i čežnje

Film često gledam kao magiju i pritom ne uključujem ono što bih ja znao ili trebao od filma, nego ono što trebam od autora i te magije koju on na mene prenosi.

Razgovor: Pero Gotovac

Ozbiljna diskografija izumire

Diskografija je ponajprije profesija. Ona se ne uči na učilištima, ali zahtijeva široku naobrazbu.

Razgovor: Lasse Hallström

Zanimaju me ljudi, a ne spektakli

Hallströmov najnoviji film Kućna pravila (The Cider House Rules) — koji se u svibnju prikazuje u domaćim kinima — ponovno je privukao veliku pozornost medija i javnosti.

Razgovor: Zvonimir Jurić, filmski redatelj

Životne praznine kao inspiracija

Ja stvarno ništa ne biram, nemam izbora kako će se meni u glavi događati stvari. Jednostavno, takve me stvari odaberu. Ako ne mogu raditi to, drugim se ne želim baviti

Razgovor: Vlaho Bogišić

Sve za dobar bakalar

Biti Matičinim članom uvijek je, pa tako i danas, značilo nešto, ali što?

Vijenac 162

162 - 18. svibnja 2000. | Arhiva

Klikni za povratak